Nastavení GTM, GA4 a GSC
Jste vlastníkem webu a zatím nevíte, co se na něm děje?
Získejte přehled o analytice webu jeho napojením na
- Google analytics 4 - nejpoužívanější nástroj webové analytiky,
- Google search consoli - nástroj pro sledování organického vyhledávání (vyhledávání na Googlu) a
- Google tag manager - nástroj, díky kterému můžete sledovat na webu cokoliv vás zajímá (třeba kolik lidí kliklo na konkrétní obrázek, vyplnilo formulář, vidělo video jen z 50 % apod.)
Vaše rozhodnutí už nemusí být založena jen na intuici nebo "dobrém pocitu".
Balíček zahrnuje zprovoznění přístupů do GTM, GA4 a GSC včetně nastavení.
Můžete jej využít i v případě, že chcete zkontrolovat nastavení v GTM či GA4.
Svatá trojkombinace GTM, GA4 a GSC vám odpoví na otázky webové analytiky, které vás ani nenapadly položit.
Například kolik lidí skrolovalo do 25 %, 50 %, 75 % stránky?
Kolik uživatelů kliklo na konkrétní odkaz?
Kolik uživatelů vidělo konkrétní prvek na webu?
Kolik lidí si na Googlu vyhledalo váš web a kolik z nich se na něj skutečně prokliklo?
Na jaké dotazy se web zobrazuje?
Co se na webu děje?
Odkud uživatelé přišli (tedy z placeného zdroje nebo organického vyhledávání, z Facebooku nebo Pinterestu, apod.)?
Kterou stránku si otevřeli a jak dlouho tam byli?
Kolik z nich prošlo celým nákupním košíkem, prolistovalo si celou stránku, nakoupilo, shlédlo video?
Dokonce se přes GTM dá nastavit i cookie lišta bez zásahu webaře.
a mnoho mnoho dalšího
Google search console vám dokáže pomoci s vyřešením některých problémů na webu, můžete indexovat stránky pro vyhledávání na Googlu aj.
Abyste zjistili, jaká kouzla s nimi dokážete udělat, sledujte můj blog na webu a sociální sítě IG a FCB.
Upozornění: Pro přístup GTM k vašemu webu bude potřeba nasadit kód na váš web, což musí udělat váš webař nebo vy, pokud si web spravujete sami. V případě krabicových řešení typu Shoptet stačí vložit ID kódu v administraci.