Přehled návštěvnosti webu dle GA4

Přehled návštěvnost webu dle zdroje a stránky z Google analytics 4

V tomto reportu v Looker studiu získáte základní přehled o návštěvnosti webu z jednotlivých zdrojů/médií, tzn. odkud k vám uživatelé přišli a co na webu dělali.
 
Report ve formátu PDF tak, jak si ho můžete z Looker studia stáhnout nebo poslat na e-mail, je k vidění zde.
 
Pomocí reportů v Looker studiu si můžete sestavit komplexní reporting z dat, která ve firmě máte. Budete tak všechny důležité informace shromažďovat na jednom místě a mít je kdykoliv k dispozici. 
 
Příjemným bonusem je možnost zasílat si přehledy do e-mailové schránky. Nemusíte se nikam přihlašovat, jednou nastavíte a každý den dostanete report přímo pod nos k ranní kávě. Odesílání a sdílení reportů v Looker studiu snadno nastavíte. Jak na to vám poradím v návodu, který je součástí reportu.
 
V návodu navíc získáte postup, jak si změnit vizuál reportu podle vašich brandových barev na pár kliknutí. 
Varianta:
590 Kč 1 160 Kč od 590 Kč
Přehled návštěvnosti webu dle GA4
report prehled navstevnosti webu
Novinka

Přehled návštěvnosti webu dle GA4 je rozdělen do 2 stránek:

1. Návštěvnost webu dle zdroje
2. Návštěvnost webu dle zdroje a URL adresy
 

Sledované metriky

K měření návštěvnosti webů využívám základní metriky GA4:
 
1. Počet uživatelů
2. Návštěvy
3. Relace se zapojením
4. Události na relaci
5. Míra zapojení
6. Počet událostí
7. Konverze
8. Tržby
 
Vše lze filtrovat podle období, URL adresy a zdroje/média. 
 

Tento dashboard je postavený tak, aby dával odpovědi na otázky:

Z jakých 5 zdrojů byla ve sledovaném období největší návštěvnost? Zdroji se rozumí Google organické vyhledávání, Google placená reklama, Facebook placená reklama apod.
Na jakých 5 konkrétních stránek se uživatelé nejčastěji dostali?
Kolik návštěv, uživatelů, konverzí, tržeb bylo podle jednotlivých zdrojů? Jaká u nich byla míra zapojení?
Který zdroj se podílel nejvyšším objemem na tržbách?
Přivedla placená reklama na Googlu dostatek relevantních uživatelů, kteří něco nakoupili?
Kolik uživatelů přišlo na konkrétní URL adresu webu? S jakým počtem konverzí a objemem tržeb návštěva skončila?
 

Před prvním použitím přehledu návštěvnosti webu je potřeba

1. Napojit na vlastní datové zdroje
2. Upravit brandové barvy
!!! Pro správné fungování reportu je potřeba mít zprovozněné GA4 a napojené je na sledovaný web!!!
 
Návod na nastavení je součástí šablony, najdete ho nastaveni_reportu (reportypropodnikatele.cz).